Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Standaard geldt: Op de door jou gekozen datum en het gekozen tijdvak. Deze vind je in de bevestigingsmail. Je kunt kiezen voor 30 of 31 december, dit geef je aan in het bestelproces.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Om het met de drukte op 30 en 31 december zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we hier een speciaal punt voor ingericht naast onze zaak aan de Smidsbelt 4 (het voormalige Sinterklaashuis/Sill) in Holten. Dit staat ter plekke aangegeven. Mocht je het toch niet kunnen vinden, twijfel dan niet om aan het een van onze personeelsleden te vragen.
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze winkel en lunchroom zijn dagelijks geopend van 8.00-18.00 uur. Dit geldt ook voor de kramen op het plein voor onze zaak. Het afhalen van online bestellingen bij ons afhaalpunt kan op het door jou gekozen moment op 30 of 31 december.
Wij zijn gesloten op de volgende dagen:
- 25 december (1e kerstdag)
- 1 januari (nieuwjaar)
Tot wanneer kan ik bestellen?
Onze oliebollen webshop sluit op 30 december om 16:00 uur. Tot dit moment kun je nog online bestellen en je bestelling afhalen op 31 december.
Kan ik ook betalen bij ontvangst?
Online bestellingen kunnen alleen vooraf via iDeal betaalt worden. Wil je liever contant betalen? Dan kun je nog steeds gewoon langskomen in onze winkel of aan de kraam.
Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?
Online bestellingen kunnen enkel worden afgehaald. Wilt u uw bestelling laten bezorgen? Neem dan telefonisch contact met ons op door te bellen naar 0548 – 363 703.
Zakelijke of grote bestelling?
Wij denken graag met u mee. Neem telefonisch contact met ons op door te bellen naar 0548 – 363 703 of stuur een mail naar lunchroom@echtebakkernijkamp.nl.
Mijn vraag staat er niet bij (klik hier om contact met ons op te nemen)