Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Om het met de drukte op 30 en 31 december zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we hier een speciaal punt voor ingericht naast onze zaak aan de Smidsbelt 4 (het voormalige Sinterklaashuis/Sill pand) in Holten. Dit staat ter plekke aangegeven. Mocht je het toch niet kunnen vinden, twijfel dan niet om aan het een van onze personeelsleden te vragen.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Het afhalen van online bestellingen bij ons afhaalpunt kan op het door jou gekozen moment op 30 of 31 december.

Wat zijn de openingstijden van de kraam?

Onze winkel en lunchroom zijn dagelijks geopend van 8.00-18.00 uur. Dit geldt ook voor de kramen op het plein voor onze zaak.

Wij zijn gesloten op de volgende dagen:

  • 25 december (1e kerstdag)
  • 1 januari (nieuwjaar)
Tot wanneer kan ik bestellen?

Plaats je bestelling voor 29 december om 16:00u wanneer je deze op zaterdag 30 december wilt afhalen.

Plaats je bestelling voor 30 december om 16:00u wanneer je deze op zondag 31 december wilt afhalen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Online bestellingen kunnen alleen vooraf via iDeal betaalt worden. Wil je liever contant betalen? Dan kun je nog steeds gewoon langskomen in onze winkel of aan de kraam.

Welke bezorgopties zijn er?

Online bestellingen via deze webshop kunnen enkel worden afgehaald. Wilt u uw bestelling laten bezorgen? Neem dan telefonisch contact met ons op door te bellen naar  0548 – 363 703.

Zakelijke of extra grote bestelling?

Wij denken graag met u mee. Neem telefonisch contact met ons op door te bellen naar  0548 – 363 703 of stuur een mail naar lunchroom@echtebakkernijkamp.nl.